De vakantie is begonnen

Vanmorgen toen wij wakker werden ben ik gelijk online gegaan.
We kunnen alvast inchecken dat scheelt weer voor morgen.

Maar wat een stress opeens. Bij Danny en mij was het online inchecken geen probleem.

Bij Caithlyn wilde het niet lukken. Niet fijn, maar schijnt vaker te gebeuren. Nou wij vonden dit alles behalve fijn.
 Om half 1 rijden we weg naar het vd Valk hotel bij Schiphol te gaan.
Wat een luxe kamer!! Een heerlijk begin.



Na de lunch gaan de meiden nog even zwemmen. Ondertussen checken Danny en ik de bagage nog een keer. Ik probeer ook nogmaals Caithlyn in te checken....en het lukt.
Zo weg stress.



Dadelijk nog iets eten en dan vroeg naar bed. Vannacht/morgenochtend vroeg gaan we richting Schiphol.
Ik zal blij zijn als we in onze vlucht van Frankfurt naar Miami zitten.

Reacties

  1. Halloi Evelien,

    Het volgen is begonnen,. leuk om je eerste berichtjes te lezen.

    Goede reis en wens jullie veel plezier en geniet van elkaar,

    Liefs,

    Renate.
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis en heel veel plezieršŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Everglades

Laatste volle dag