Rainy day

Ik begin wat eerder met het schrijven van onze blog.
Het is vandaag een warme maar regenachtige dag.
Ik zit nu dan ook op ons balkon met een biertje en een boek. De live muziek speelt op de achtergrond en ondanks de regen is het genieten.

Vanmorgen werd ik vroeg wakker. Al snel zag ik dat er iets aan de hand was op het strand. Terwijl ik er naartoe liep wist ik eigenlijk al wat ik zou gaan zien. De wind is gedraaid en de red tide is weer onderweg naar de stranden. Vanmorgen lag er dus meer dode vis op het strand dan de andere dagen
Helaas lag er nu ook een dode dolfijn, een jonkie.
Het zou dus geen stranddag worden.
We gaan naar een Shellfactory, daar zou ook een natuurpark en een soort minipretpark zijn.
Als we daar aankomen merken we al snel dat het vergaane glorie is. De meiden maken gebruik van de zippline en dat is het wel. Jammer.
We vermaken ons even met de kerstwinkel en wat andere dingen maar al snel gaan we weer. Geen aanrader.






Onderweg stoppen we bij de Winterverblijven van dhr Edison en Ford.
Niet om de huizen te bezoeken maar vanwege de mooie bomen, eigenlijk is het 1 boom. De takken/ wortels groeien naar de grond toe en weer omhoog. Op het stuk land kan je nog meer andere mooie planten vinden. Hier genieten we van, en het is gratis.







We blijven ons verbazen over sommige dingen die we zien maar dat is dan ook typisch Amerikaans. We zien nog een Halloween winkel met de meest waanzinnige kostuums en versiering. En een auto nog groter dan die van ons met een stel Hillbillies erin.




Terug relaxen we nog even en dan als het even droog is gaan we snel nog wat foto's maken.








 We besluiten bij het hotel te eten. Cindy heeft het eten al eerder gezien en zei dat het er goed uit zag, ze kreeg zeker gelijk.
En dan opeens trekt de lucht open en is er toch nog een mooie zonsondergang, de laatste voor ons aan de kust.






Morgen vertrekken wij naar Orlando naar ons eigen privéhuis met splashpool op een communityresort.






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De vakantie is begonnen

Everglades

Laatste volle dag