Van Miami naar Key West

Vanmorgen vertrokken wij vanuit Miami in de regen richting Key West. Een rit waar Danny en ik erg naaruit keken. Vanaf het moment dat je de eerste keys op komt rijden komt het tropische vakantie gevoel naar boven. Sun Sea and the beach.

Op Islamorada maken we een eerste stop bij Big Betsy the giant lobster. 

     

Het was een leuke stop met wat winkeltjes.

Volgende stop is iets verderop
Robbie's hier gaan we de grote tarpons voeren. Het is hier gezellig en druk. We zijn hier ruim 2 uur geweest.
Wat een lol hebben we met deze vissen. We zien zelfs nog wat zandhaaien, pelikanen en heremietkreeftjes.








 Het werd inmiddels hoogtijd voor een late lunch. Deze is eigenlijk onze eerste echte amerikaanse maaltijd.



Nog 1 laatste stop hebben wij gemaakt op Bahia honda statepark. Hier konden de meiden even het water in. We hebben het hier vanwege de hitte niet lang volgehouden.
           




We zijn daarna snel doorgereden naar onze eindbestemming.
We konden nog met wat straatoptredens zien die ze hier dagelijks opvoeren. Morgen zullen we ze vast uitgebreider bekijken. Voor nu zeg ik. Weltrusten. Danny en Caithlyn slapen inmiddels al. Ik ga ook mijn oogjes sluiten.



Reacties

  1. Mooie foto's weer. Hoe warm is het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is erg warm ik heb niet op de temperatuur gelet maar de gevoels temperatuur is wel 35 graden misschien meer. Ik zal er eens op letten.

      Verwijderen
  2. leuke foto's met die vissen en ook het voeren van de vissen..........
    Het weer is daar beter dan hier, nu veel bewolking en regen.
    Maar NL is nu ook niet zo belangrijk.

    veel plezier, ik kijk uit naar de volgende blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De vakantie is begonnen

Everglades

Laatste volle dag